מוזיאון המשאיות ברמלה – אטרקציה חינמית וכיפית לילדים וגם למבוגרים

Image

החופש הגדול הגיע, חום יולי אוגוסט, ילדים עם המון זמן פנוי, והורים שמחפשים פעילויות לילדים.
כל זה הופך את החיפוש אחר פעילויות לקשה יותר, לכל מקום שנרצה ללכת נצטרך להזמין כרטיסים מראש ויהיה עומס מטורף, ובנוסף חם מאוד מאוד מאוד.

אצלנו כל יום זה חופש גדול – ככה זה כשאת נמצאת בחינוך ביתי עם ילד בן שנתיים ושלושה חודשים ותינוק בן חודשיים, ולכן אני תמיד מחפשת עבורו פעילויות מגוונות ומעניינות, כי בנינו כמה כבר אפשר ללכת לג’ימבורי השכונתי?
הפעם בחיפושיי אחר פעילות עם הילדים לשבת, נתקלתי במקרה באטרקציה מעניינת ומיוחדת שלא הרבה מכירים – מוזיאון המשאיות ברמלה.
הורים לילדים בחופש הגדול יודעים שהעלויות של הפעילויות השונות בחופש הגדול גבוהות מאוד, במיוחד למשפחות מרובות ילדים, וכאן ההפתעה היא שהכניסה למוזיאון בחינם!!!

כששומעים את המילה מוזיאון עולה ישר מחשבה של מקום אולי קצת משעמם, אבל תשכחו מכל מה שאתם מכירים, מדובר במקום מדהים וצבעוני שניתן לבלות בו מספר שעות ומובטחת הנאה לקטנים ולגדולים.
המוזיאון ממוקם בשטח פתוח, מוצל ברובו (יתרון גדול בחום של יולי אוגוסט) ובו תוכלו למצוא תצוגה גדולה של משאיות משנות ה 30 עד שנות ה 80 של המאה העשרים.
בכניסה למוזיאון ממוקם אוטובוס ממוזג שניתן להכנס אליו ולהצטנן מדי פעם מהחום ששורר בחוץ, וגם לצפות בסרטונים אודות חברת “תעבורה” שהקימה את המוזיאון.
במוזיאון ישנו מגוון רחב של משאיות וטרקטורים שחלקם שופצו ונצבעו בצבעים עזים, מדובר במקום ידידותי מאוד לילדים שמאפשר לילדים לעלות ולטפס על המשאיות המוצגות.
הבן שלי לא הפסיק לרוץ ממשאית למשאית, טיפס על כל המשאיות המוצגות והתלהב כל פעם מחדש, התלהבות נרשמה גם אצל אבא שלו שלרגע חזר להיות ילד קטן.
במקום תמצאו גם עגלות עם פדלים שניתן לרכב עליהן בשטח המוזיאון, אטרקציה שגרמה להתלהבות אצל כל מבקרי המוזיאון.
המוזיאון מתוחזק מאוד עם צמחיה יפה, שירותים נקיים ותוכלו למצוא בו גם אזור קטן למשחקים לילדים. חשוב לא פחות המוזיאון נגיש, דבר שאפשר לי להסתובב בקלילות בכל השטח עם עגלת תינוק.
במקום ישנם ספסלים רבים שבהם ניתן לעשות הפסקת אוכל, ממליצה להצטייד מראש באוכל ושתיה כיוון שאין מכירה של מזון במקום.
בזכות המרחב הגדול גם כשיש יחסית הרבה מבקרים לא מרגישים בעומס, וניתן להסתובב בנוחות.

אנחנו הגענו למקום ביום שבת ב 10 בבוקר ומצאנו חניה במהירות ברחוב הצמוד למוזיאון. בילינו במוזיאון יותר משעתיים והבן שלי לא רצה לעזוב את המקום ולהפרד מהמשאיות.
ללא ספק מדובר באחת האטרקציות הטובות שהיינו בהם, אז אם אתם הורים לילדים שאוהבים מכוניות ומשאיות או שסתם מתחשק לכם להנות מפעילות שונה תוסיפו את המוזיאון לרשימת המקומות שתרצו לבקר בהם בחופש הגדול ומבטיחה שתהנו.

לפרטים נוספים כנסו למוזיאון המשאיות, ולאחר שתבקרו בו אשמח שתוסיפו את חוות דעתכם.