לגו ספייס פארק – פעילות לחופש הגדול

Image

אז השבת שוב חיפשתי פעילות מקורה וממוזגת (חם מאוד בחוץ ולא התחשק לי להסתובב בחוץ עם תינוק בן חודשיים), ראיתי פרסומים על מתחם לגו בחולון ובגני התערוכה בתל אביב. מדובר בשתי אטרקציות שונות לחלוטין, במתחם בחולון ישנה תערוכה של מיצגים הבנויים כולם מלגו, והמתחם בגני התערוכה בתל אביב הינו פארק אטרקציות לילדים בשיתוף חברת לגו העולמית. פארק הלגו מציג כל שנה באזור אחר בארץ, השנה כאמור הפארק הוקם במתחם אקספו בגני התערוכה בתל אביב והינו בסימן מסע בחלל.

מי לא מכיר ולא שיחק בלגו? משחק הבנייה שכולם אוהבים, קטנים וגדולים.
הבן שלי מאוד אוהב לשחק עם לגו (את האהבה הזו קיבל מאביו וגם ממני), וכשסיפרתי לו שאנחנו הולכים לבקר בפארק שיש בו המון לגו הוא מאוד התלהב (האבא, לא הבן..)

כשנכנסים למתחם נכנסים לעולם שלם של אטרקציות המתאימות לטווח רחב של גילאים.
האטרקציה הראשונה שבני רץ אליה הייתה מתחם קונסולות עם משחקי גיבורי העל מבית לגו, כמובן שאבא שלו התלהב לא פחות ממנו ורצה להשאר ולשחק שם שעות..
לאחר מכן ניגשנו לאחת האטרקציות המדהימות לטעמי, מיני סופרמרקט שבו הילדים מתנסים בחווית הקניה ממש כמו המבוגרים. האטרקציה מתאימה בעיקר לילדים קטנים. הבן שלי (שמאוד אוהב ללכת לסופר) לקח מיני עגלת קניות והתחיל לעבור בהתרגשות בין המדפים, בחר מוצרים והניח בעגלה ובסיום הקניות ניגשנו לקופה והוא הרגיש איך זה להיות קופאי.
כמובן שהבן שלי לא וויתר על מתחם הג’ימבורי בהשראת החלל, משחקייה גדולה עם בריכת כדורים, מגלשות ונדנדות.
ניגשנו למתחם שבו ניתן לראות מיצג של החללית “בראשית” הבנוי כולו מלגו, במתחם הזה תמצאו אלפי קוביות לגו והילדים יוכלו להתנסות בהרכבת חלליות, ודמויות שונות. ביקרנו גם במתחם יצירה שבו הכנו ביחד דרכון חלל.
כמו כן במתחם תמצאו גם חדר חושך ובו חווית פלנטריום למסע בחלל וביקור על הירח (הבן שלי פחד להכנס לשם אז ויתרנו).
למתחם הלייזר, האומגה וקירות טיפוס נינג’גו הכניסה מותרת למבקרים מגובה 1.00 ומעלה ורק עם נעליים סגורות.
ביציאה מהמתחם תעברו דרך חנות לגו, החנות מתומחרת בצורה יקרה לעומת חנויות אחרות (אפילו שמארגני האירוע ניסו להכריז בהתלהבות על 30% הנחה למשך 10 דקות).

המקום מומלץ מאוד לאוהבי לגו, ניתן להעביר בו שעות רבות ומדובר בחוויה לכל המשפחה.
כרטיסים ניתן לרכוש מראש באינטרנט (ניתן למצוא הנחות דרך חברות כרטיסי האשראי השונות וועדי העובדים) או בקופות במקום.
אנחנו הגענו לפארק ביום שבת ב10 בבוקר, חנינו בחניה של גני התערוכה בעלות של 35 ש”ח (מול גני התערוכה ישנו חניון של גני יהושוע במחיר מוזל יותר), ולא היה עומס בכניסה למתחם (אולי בגלל השעה המוקדמת). בילינו במתחם כשלוש שעות וכשיצאנו התחלנו להרגיש עומס של מבקרים.
המתחם ממוזג (לטעמי מיזוג חזק מדי), כמו כן תמצאו בו שירותים נקיים וקפיטריה שבה תוכלו לרכוש שתיה קלה וחמה ומזון מהיר.

לפרטים נוספים כנסו ללגו פארק, ולאחר שתבקרו בו אשמח שתוסיפו את חוות דעתכם.