איך בוחרים עגלה לתינוק

Image

איך בוחרים את העגלה לתינוק המתאימה ביותר ומהם הדגשים שיש לבדוק טרם רכישת עגלה לתינוק.

בחירה נכונה של עגלת תינוק  בעלת משמעות רבה בכל שלב ושלב, מרגע היציאה מבית החולים ועד שהתינוק הקטן מתחיל ללכת.

במאמר הבא ננסה לפרט מהם הדגשים החשובים ביותר בעת בחירת עגלה מתאימה לתינוק שלך.

 

בחירת עגלה לתינוק בהתאם לגילו

קודם כל כדאי לשאול בן כמה התינוק? האם זו עגלה ראשונה שאת קונה לו או שאולי את צריכה בכלל טיולון. גיל התינוק הינו גורם משמעותי בבחירת עגלה מתאימה. האם צריך שתהיה תמיכה מתאימה מכל הצדדים? מהי רמת הריפוד הדרושה והאם אפשרות הכיוונון לעגלה היא קריטית או שניתן לוותר עליה.

עגלות רבות ניתנות לשינוי וכיוונון זווית התינוק, משכיבה לישיבה וכן הלאה. לכן חשוב לחשוב לכמה זמן אנחנו מתכוונים להישאר עם העגלה ומהם הפיצ’רים החשובים ביותר בעת בחירת עגלה מתאימה.

הורים רבים סבורים שניתן להשתמש בטיולון כבר מגיל לידה ושאין צורך להחליף שתיים או שלוש עגלות בסוגים במהלך השנים הראשונות.

 

באיזה אזורים אתם הולכים להסתובב עם עגלת התינוק

אז איפה אתם אוהבים לטייל? במקומות ציבוריים, גינות או מדשאות. סוג העגלה חייב להתאים לסביבה שבה אתם מטיילים. טיב העגלה, גודל הגלגלים, מיסבי הגלגלים ושלדת העגלה הינם דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון בהתאם לדרך או למסלול שאתם אוהבים לבצע ברמה היומיות/שבועית.

קחו לדוגמה אנשים שאוהבים לטייל באזורים עם מדשאות או חולות, חשוב לקחת בחשבון עגלה  שתהיה קלה יותר, עם גלגלים גדולים יותר וכמובן יציבה כמה שיותר.

 

תבחרי את העגלה המתאימה ביותר בהתאם לצרכיך בלבד ולא בהתאם לפרסומיים שיווקיים

תעשי את המחקר שלך ואל תקשיבי לפרסומות או לחומריים השיווקיים שמציפים את הרשתות החברתיות. מוצרי תינוקות הם תעשייה דינמית, והחברות תמיד באות עם עגלות חדשות וחדשניות.

חפשי אתרים המפרסמים מוצרים לתינוק והמלצות של הורים בנושא עגלות לתינוק. הורים שכבר רכשו בעבר ומעוניינים לשתף את המידע ברשת. הרי אין חכם כבעל ניסיון במיוחד שזה קשור לעגלות ותינוקות.

אנו ממליצים לכן לבדוק את החברה לפני שאתם רוכשים ממנה וכמובן את העגלה הספציפית. כל נושאי הבטיחות, טיפול, תחזוקה וכמובן את תהליך הקיפול שיהיה כמה שיותר נוח והכי חשוב שיכנס לרכב במהירות ובלי התעסקות מיותרת.

 

מהן התכונות שהכי חשובות לך בעת בחירת עגלת תינוק

אילו תכונות חשובות לכן? קומפקטיות, משקל העגלה, האם הידיות מתכוונות, התאמה לבגאז’ הרכב וכמה זמן לוקח לקפל את העגלה, מערכת בטיחות והאם הריפודים ניתנים לפירוק ולכיבוס. הרי לא קיימת עגלה שתתן את הפתרון האולטימטיבי לכל התכונות הללו ולכן אנו ממליצים לך לדרג את התכונות החשובות ביותר עבורך ולבחור את העגלה בהתאם לדירוג זה.

 

יש לכם יותר מתינוק אחד? זה כבר סיפור אחר…

תאומים? קודם כל שיהיה המון במזל אך בשלב בחירת העגלה יש לשים לב לדברים נוספים שלו חשבנו עליהם. לדוגמה נושא גודל העגלה. עגלת תאומים מגיעה בשתי וארציות: עגלת תאומים לרוחב ועגלת תאומים לאורך.

השאלה העיקרית היא האם רוחב העגלה חשוב לנו או שאורך העגלה. ישנם בניינים שהמעליות צרות אך ארוכות ולכן עדיף לקחת עגלת תאומים ארוכה יותר ואילו יש מעליות שהן רחבות וקטנות יותר ולכן עדיף לקחת עגלה לרוחב. שורה תחתונה חשוב לבדוק את המעלית טרם רכישת העגלה. אל תשכחו לבדוק גם את תהליך קיפול העגלה מכיוון שלרוב בעגלות תאומים המצב קצת יותר מסורבל ודורש יותר מקום בבגאז’ הרכב.

 

טיפים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת העגלה המתאימה ביותר.

  • תבדקי את מפרט העגלה והאם ניתן להרכיב אותה לבד או שאולי כדאי לבקש מבעל החנות שירכיב אותה בצורה מקצועית וידגים לנו את אופן השימוש בה כולל תהליך הקיפול והכנסת העגלה לרכב. חשוב למצוא איש שמבין בנושא העגלות ושיכול לתת לכן את המידע החשוב ביותר. הרי אין דבר חשוב יותר מהתינוק שלכן.
  • הקפידי לקרוא את המדריך לשימוש בצורה ברורה ומפורטת ולהתנסות בכל המצבים שהעגלה לתינוק מציעה טרם השימוש בה.
  • תבדקי באינטרנט מידע אודות החברה שמייצרת את העגלות ומה תקופת האחריות שהיא מציעה על העגלה.

 

מעוניינים לראות המלצות וחוות דעת בנושא עגלות תינוק, לחצו כאן: עגלות לתינוק

תמונה: ליאת דותן – צלמת